Սահմանից այն կողմ՝ դեպի Կիլիկիա

37EEF412-7168-4BF8-9AC4-E40908C38DEA

Սովորողների հմտությունների և կարողությունների ձևավորումը պայմանավորված է հանրակրթական համակարգի մոդելից.առարկաների ուսումնական նպատակների կապակցվածությունը տեսանելի է Երևանի Կ.Դեմիրճյանի անվան հ 139 ավագ դպրոցում։
Առարկաների ուսումնական նպատակները սովորողը ձեռք է բերում առարկաների ուսումնառության արդյունքում ՝ վեր հանելով հստակ կապերն ու անզեն աչքով ոչ տեսանելի օրինաչափությունները։
Պատմաիրավագիտական հոսքում «Սահմանից այն կողմ՝ դեպի Կիլիկիա» դասը կառուցված էր «ուսուցանել քիչ,սովորել շատ» սկզբունքով.հստակ սահմանված էին գիտելիքների,հմտությունների ու կարողությունների չափելի սահմանը,գնահատման ստուգիչ ու խրախուսող դերակատարումը,յուրացումը գնահատմամբ չպայմանավորելը,ստեղծագործական աշխատանքի շարունակականությունը։

E19A3619-64EA-4E1D-A389-1BF6027AB941

  • Լրահոս