Յուրաքանչյուր ուսումնական հաստատության ղեկավարի առաքելությունն է ուսումնական գործընթացը դարձնել դյուրին և հաճելի:
2015 դեկտեմբերի 25-ին աշակերտները սպասում էին անհամբեր:Պատճառը ոչ միայն կիսամյակային գրավորների առատությունն էր կամ ձմեռային արձակուրդների մեկնարկը,այլև նախօրոք հայտարաված այլընտրանքային տոնածառերի մրցույթը:Յուրաքանչյուր դասարան պետք է ներկայացներ իր երևակայության տոնածառը ` նոր մտահղացմամբ, նոր ոճով և նոր լուծումներով:
Առավել դժվար էր ժյուրիի անդամների գործը:Իրոք,յուրաքանչյուր տոնածառ ինքնատիպ էր,արդիական,նորաոճ:Այստեղ տեղին է նշել,որ երեխաների երևակայությունը սահմաններ չի ճանաչում:Բոլորն էլ շատ գեղեցիկ էին,սակայն նախապատվությունը տրվեց
81 դասարանի աշակերտների պատրաստած տոնածառին,այն իր տեսակով և հնարքային մտահղացմամբ առանձնահատուկ էր:Բոլորի դեմքին կար ժպիտ,իսկ այդ ժպիտը նորից ու նորից բոլորիս պատմում էր ամանորյա հրաշքի մասին:
Վարակիչ էր երեխաների ոգևորությունը:Սկսվեց ստեղծագործական պրպտումների մի նոր շրջան մեթոդմիավորումների,փոխտնօրենների և տնօրենի համար.եթե աշակերտները կարողացան ստեղծել այլընտրանքային տոնածառ,միթե մանկավարժները չեն կարող:
Դեկտեմբերի 28-ին կայացավ տոնածառերի մրցույթը:Այստեղից հետևություն.եթե ստեղծագործում են աշակերտները,ուրեմն նրանց կրթողն ու դաստիարակողը նույնքան ստեղծագործ են: