Social Norms (Project Based Learning)
Project-based learning is a dynamic classroom approach in which students actively explore real-world problems and challenges and acquire a deeper knowledge.
Another integrated lesson is designed to bridge the subjects under humanities and implement PBL in high school. The topic of our research goes through different disciplines taught in school, that’s why their integration is totally justified.
The students of grade 11/1(History-Law stream) explore Social Norms within the topic Travelling. “When in Rome, do as the Romans do” is a slogan of the lesson. The English teacher and the teacher of Social Studies unite their forces and deepen the students understanding of social norms and how they influence the way we act or think. Respecting cultural norms is vital while travelling. The students introduce some important and interesting issues about following and violating the social norms of other cultures and the famous English proverb “When in Rome do as the Romans do”, means when you are visiting another place, you should follow the customs of the people in that place:
Social norms are typically defined as “rules and standards that are understood by members of a particular group or a society, and that guide or constrain social behaviors without the force of law.”
The students come to a common ground that social norms are shared standards of acceptable behavior by the society.
Ignorance of The Law Is No Excuse. When we travel (and equally when we are at home) there is no defense in pleading ignorance of local laws, so it is important to do your research and become familiar with some of the laws in the countries that you are going to visit.
Grade :11/2
Teachers: H. Mkhitaryan, D. Hakobyan
24.02.2022
Լրահոս
- Դեկտեմբերի 8-ը Նկարչի միջազգային օր
- Interact with Biology
- ՀՀ կրթության,գիտության,մշակույթի և սպորտի նախարարության աջակցությամբ ու Հայաստանի պետական սիմֆոնիկ նվագախմբի նախաձեռնությամբ 2018թ. իրականացվում է «ԴասA» կրթական ծրագիրը։
- Scaffolding in Teaching
- Թարգմանչաց տոնի առթիվ X-6 տնտեսագիտական հոսքում համատեղ դասավանդում իրականացրին ուսուցիչներ Օ. Ղարիբյանը(Հայ գրականություն), Ա. Միրզոյանը ( Անգլերեն) և Ա. Խլղաթյանը ( Հայոց պատմություն)։
- Project -Based Learning Ideas in High School
- Դեկտեմբերի 1-ը ՁԻԱՀ-ի դեմ պայքարի համաշխարհային օրն է
- The Book of the Month
- Մանկավարժական ոլորտում փորձի փոխանակման միջոցառումների շնորհիվ անընդհատ կատարելագործվում է ուսուցչի նորարարական մոտեցումների կիրառումը ,ու լավագույն փորձը արագ տարածվում է։
- “Education is the passport to the future…”
- Բոլոր ժամանակներում ուսումնական բոլոր գործընթացներում կարևորվել են միջառարկայական կապերը, իսկ հանրակրթության նոր չափորոշիչներում դրանք արդեն պարտադիր պայման են
- Media Education in High School
- Youth engaged in Projects.
- Բարության օրը մի կաթիլ բարությամբ
- Создание армянских и славянских письмен.
- Երևանի Վալերի Բրյուսովի անվան օտար լեզուների համալսարանի ներկայացուցիչները դարձյալ դպրոցի հյուրերն էին
- Majoring in History
- Մշակութային ժառանությանը ծանոթանալը ժամանակի հրամայականն է ու Երևանի Կարեն Դեմիրճյանի անվան հ 139 ավագ դպրոցի պարտադիր պահանջներից մեկը.կրթօջախը ջանասիրաբար իրականացնում է այցեր թանգարաններ,պատկերասրահներ,գրադարաններ,թատրոններ։Դրանք չափազանց կարևոր են թե ազգային ինքնաճանաչողականության,թե մշակութային բազմազան միջավայրում ճանաչելիության առումով։
- Վարպետաց դաս 139-ում
- Pride as norm and vain glory as anomaly
- «Աշխարհացույց» կրթական հարթակը Երևանի Կ.Դեմիրճյանի 139 ավագ դպրոցում
- Երևանի հ 139-ի շրջանավարտներին
- My Home is my Castle.
- Отговорила роща золотая…
- Interdisciplinary learning.
- Երևանի Կարեն Դեմիրճյանի անվան հ 139 ավագ դպրոցում ծնողական խորհրդի ներգրավվածությունը միշտ էլ արժևորվել է.ծնողներին համատեղ գործունեության մեջ ներգրավելու փորձը ցույց է տվել,որ նույն կրթական միջավայրում փոխգործակցելով ՝ ավելի արդյունավետ է լուծվում սովորողների կրթման և սոցիալականացման խնդիրները։
- Вызовы и перспективы
- Համագործակցության ծիլեր
- Teenage problems and solutions
- Ярмарка проектов
- Դպրոցը կարդում է ու նկարում
- Երևանի Կարեն Դեմիրճյանի անվան հ 139 ավագ դպրոցի ֆիզմաթ հոսքի սաները Երևանի աստղացուցարանում՝ դիտելու տիեզերքի ծագումը,մոլորակների կազմավորումը,տիեզերագնացության զարգացումը։
- Understanding and responding to teenagers’ needs
- Norms VS Anomalies (WSP)
- Ամփոփիչ դաս՝ ուրարտագետի դիտարկումներով
- Международный день переводчика
- Կրթական Օսկարի հաղթողը
- Երևանի Կարեն Դեմիրճյանի անվան հ 139 ավագ դպրոցի
- Interact with History
- Մտքի փորձառությունն է օգնում դուրս գալ ծանր վիճակից ու դիմակայել ժողովրդին սպառնացող մարտահրավերներին։
- Սիրելի՜ նորնորքցիներ
- Նոր ուստարին նոր շենքում
- Ստեղծագործելով կորցնում ես սխալվելու վախը
- Հայրենիք,պատիվ,նվիրում.յուրաքանչյուր դեմիրճյանականի նշանաբանը
- Ավարտը՝ մեկնարկով
- Այս ժպիտի ու այս հմայքի մշտակայության մաղթանքներով….
- Բարի երթ ձեզ,սիրելի՜ շրջանավարտներ
- New Standards for General Education
- Армяно-российские отношения
- «ԲանՈւԳործ.ԵՊՀ էքսպո-2023»
- Գիտելիքով նվաճված հաղթանակ
- УРОК- КОНКУРС
- Բաց դռներ
- Խոնարհված ծաղիկներին նոր կյանք
- Մայրաքաղաքում ապրիլի 29-ը հայտարարվեց համաքաղաքային շաբաթօրյակ
- Նոր մեթոդներ , նոր մոտեցումներ՝ ձևափոխվող կրթության պահանջներին համահունչ։ 10-3/պատմական հոսք/ դասարանում կայացավ ամփոփիչ դաս՝,,Վահանանց պատերազմ,, թեմայով։
ՏՀՏ գործիքներից կիրառվեց ին Padlet, Power point,SmartArt ծրագրերը
Դասը անցկացվեց բացառապես գծապատկերների տեսքով,ապա անցկացվեց ,,Դերային խաղ,,, երբ պատմական կերպարները աշակերտների ներկայացմամբ
փորձում են լուծում տալ առաջ քաշված հիմնախնդրին,, Պայքար հայոց ինքնության պահպանման համար,,։
Խաչվող հասկացություններ՝պատճառ և առիթ, անհատ և հասարակություն, պատճառ և հետևանք։
ՀԳ Շնորհակալություն աշակերտներին՝ բարձր պատասխանատվություն դրսևորելու համար։
Ուսուցիչ՝ Կ․Գրիգորյան - Лермонтов «Мцыри»
В современном темпе жизни система образования претерпевает изменения. Внедряются новые методики и подходы к обучению, открываются информационно-образовательные пространства, которые позволяют развивать цифровую грамотность школьников, их творческую и проектную деятельность, а также их познавательную и социальную активность. Поэтому учителю тоже стоит обратить на это внимание при подготовке к урокам.
Проведение флешмоба решает большой спектр задач. Среди них:
• приобщение детей к книжной культуре, а также воспитание грамотного читателя;
• повышение эффективности работы по приобщению детей к книгам во взаимодействии всех участников образовательного процесса;
• обогащение словарного запаса детей,развитие грамматического строя речи;
• совершенствование коммуникативных навыков, активизация творческого потенциала у школьников;
• развитие формы воображения, в основе которой лежит интерпретация литературного образа.
На сей раз внимание учеников привлек главный герой поэмы Лермонтова «Мцыри». Чтобы лучше понять этот образ школьники в первую очередь обратились к истории создания произведения, которая могла бы сама по себе стать сюжетом для повести. Замысел написать поэму о юном монахе, погибающем в неволе монастыря, появляется у поэта еще в юности. В дневнике семнадцатилетнего Лермонтова мы находим следующие строки: «Написать записки молодого монаха 17-ти лет. С детства он в монастыре, кроме священных книг, ничего не читал. Страстная дума таится – Идеалы». Но понадобилось достаточно много времени, почти 10 лет, чтобы замысел поэта воплотился. Самым сложным оказалось найти те идеалы, за которые мог бы погибнуть герой.
Соединив услышанное от монаха со своими более ранними набросками, поэт создает окончательный вариант поэмы. Интересно, что он практически не изменил рассказ монаха, за исключением одной ключевой детали. Герой «Мцыри» не может смириться с монастырем, что является для поэта наиболее важным. Так рождается романтическое произведение «Мцыри».
Разумеется, какая бы история не лежала на самом деле в основании поэмы, потребовался огромный поэтический талант, чтобы превратить ее из простого рассказа о военных событиях в гениальную поэму. Создание «Мцыри» Лермонтова потребовало от него многих лет вдохновенного труда, а результат восхищает читателей и поныне. И это восхищение привело наших учащихся к мысли о флешмобе, дабы разделить свой восторг со слушателями.
10/1 класс
Учитель Егиазарян К.А. - Հաղթողի պատվանդանին
- Նոր համագործակցություն ու նոր հեռանկարներ
- Exam Mode Activated
- Երաժշտությունը ձևավորում է բնավորություն ու կամք,տարածական մտածողություն ու կարգապահություն,համբերություն ու հաղորդակցություն.ինչու՞ չմեկտեղել այս ամենը ու միաժամանակ չճաշակել բարձրաճաշակ երաժշտություն։
Երևանի Կարեն Դեմիրճյանի անվան հ 139 ավագ դպրոցի սաների ուսուցումը բազմակողմանի է ու կենդանի։ - Տիեզերքի թանգարանում
- Տիեզերագնացության օր
- Շնորհավոր ապրիլի 7
- Языковая политика и вопросы гуманитарного образования
- Where Time Begins
- Գիտության փառատոնի մշտական և փառավոր ներկայացուցիչ՝ Կ.Դեմիրճյանի անվան հ 139 ավագ դպրոց
- Հոգեբանի և ուսուցչի օգնականի աշխատանքային
- Interdisciplinary Project Ideas
- The Majesty and Grandeur of the English Language
- Ռազմահայրենասիրական դաստիարակությունը սկսվում է դպրոցից
- Dedicated to Women’s Day-The Galatea Effect
- Destination- Armenia
- Բաղադրյալ բառերը սև, սպիտակ, կապույտ, նարինջ, կանաչ, դեղին, կարմիր-(ն)երի խմբերում
- Teaching Logic and Sequencing through Narrative
- Բացի՜ր հոգուդ ներկապնակը,մա՜րդ,
- Hitting the Road
- Չարենցի կյանքի ոդիսականը
- “Save Natural resources” Whole school project
- Օրբելի եղբայրների տուն-թանգարանում
- Ածանցների ուսուցումը
- Հայրենասիրությունը գերագույն արժեք
- Տոնի վերածված դասամիջոց
- Similarities of Mother Tongue in Terms of Grammar and Language Structure
- Destination –Great Britain
- International Book Giving Day – February 14, 2023
- Teaching Productive Skills
- Ներկայումս կրթության հրատապ պահանջ է նախագծային աշխատանքների կազմակերպումն ու անցկացումը։
- Learning from recording video of your own classroom
- The Truth About Vitamins
- Shakespeare across Time, Languages, and Disciplines
- Զինվո՜ր,քո կյանքը թանկ է
- Книга месяца
- Театр как мотивация в изучении иностранных языков
- Handwriting Day, January 2023
- Ազդարարվեց պետական ավարտական քննությունների մեկնարկը
- Կարեն Դեմիրճյանի անվան հ 139 ավագ դպրոցի ամանորյա ուղերձ
- Ապագայի հույսերով ու լույսերով
- «Клуб любителей русского языка»