10-րդ դասարանում /կենսաքիմիա հոսք/ քիմիայի ուսուցչուհի Ա.Սմբատյանը աղերի հիդրոլիզմի ուսուցումը ներկայացրեց այլընտրանքային եղանակով:Վերջինս իր հարցադրումներով ստեղծում էր խնդրահարույց իրավիճակներ և սովորողներին ուղղորդում
<<բարդ>> իրավիճակներից ելք գտնել:Ձեռք բերված գիտելիքները և առկա փաստերը համադրելով` աշակերտները որոշում էին աղի լուծույթի միջավայրը,կազմում հավասարումներ,թվարկում հիդրոլիզի ճանապարհով ոչ սննդային և սննդային հումքից ստացված նյութերը:
Ուսուցիչը իր առջև դրել էր ևս մի նպատակ`զարգացնել դրական մոտեցում և վարքագիծ ցանկացած բանավեճի շուրջ: