Face is the Index of the Mind
In this lesson, the students of grade 11-1 learn how to describe a person in terms of appearance and personality.
The lesson’s objectives are the following:
• To provide review and practice of how to describe people in the context of appearance and personality
• To provide clarification of appearance and personality words in the context Describing people
• To provide gist and detailed rendering practice using a text The Face of Judas in the context describing people.
Many centuries ago, a great artist was asked to paint a mural for a Cathedral in a Sicilian town. The subject was the Life of Christ. The artist worked hard for many years. The painting was almost complete except for the two most important figures- the figures of the Christ Child and Judas Iscariot. He searched far and wide for people who could be models for these two figures.
The artist found his model for the Christ Child in a twelve-year-old boy. Although the boy’s face was dirty, it was the face of an angel. The artist now needed a model for the portrait of Judas. He was very worried that he would die before he completed his masterpiece. He continued his search, but he could not find anyone who fitted his imagination of Judas.
The story of the incomplete masterpiece spread far and wide. Many men who believed that their appearance was wicked came forward to be models. But the artist was not satisfied. He wanted his judas to be a man whose life had been destroyed by greed and just.
One afternoon when the artist was at the tavern, he found his model. A lean, wretched- looking man staggered in, begging for wine. The man’s face seemed to bear the mark of every sin known to mankind.
The artist was thrilled at having found his model. He worked at great speed to complete his painting. As the work progressed, a change came over the model. The dazed, lazy look on his face was replaced with a strange tension. He was horrified to look at the evil in the face that was being painted. The old man wept bitterly and finally said that several years ago he had been the model for the Christ Child. Now he was the model for Judas also!
It was indeed ironic that a man who as a child had the face of an angel, now has a face that was completely evil. The suggestion is that man is born innocent. But slowly he becomes wicked and losses his innocence.
The careful selection of the learning content and the atmosphere of the lesson stimulate the students ‘ s interest and promote further creative discussions upon the topic researched.
15.09.2022
Grade 11/1
Teacher: K. Aleksanyan
Լրահոս
- Majoring in History
- Մշակութային ժառանությանը ծանոթանալը ժամանակի հրամայականն է ու Երևանի Կարեն Դեմիրճյանի անվան հ 139 ավագ դպրոցի պարտադիր պահանջներից մեկը.կրթօջախը ջանասիրաբար իրականացնում է այցեր թանգարաններ,պատկերասրահներ,գրադարաններ,թատրոններ։Դրանք չափազանց կարևոր են թե ազգային ինքնաճանաչողականության,թե մշակութային բազմազան միջավայրում ճանաչելիության առումով։
- Վարպետաց դաս 139-ում
- Pride as norm and vain glory as anomaly
- «Աշխարհացույց» կրթական հարթակը Երևանի Կ.Դեմիրճյանի 139 ավագ դպրոցում
- Երևանի հ 139-ի շրջանավարտներին
- My Home is my Castle.
- Отговорила роща золотая…
- Interdisciplinary learning.
- Երևանի Կարեն Դեմիրճյանի անվան հ 139 ավագ դպրոցում ծնողական խորհրդի ներգրավվածությունը միշտ էլ արժևորվել է.ծնողներին համատեղ գործունեության մեջ ներգրավելու փորձը ցույց է տվել,որ նույն կրթական միջավայրում փոխգործակցելով ՝ ավելի արդյունավետ է լուծվում սովորողների կրթման և սոցիալականացման խնդիրները։
- Вызовы и перспективы
- Համագործակցության ծիլեր
- Teenage problems and solutions
- Ярмарка проектов
- Դպրոցը կարդում է ու նկարում
- Երևանի Կարեն Դեմիրճյանի անվան հ 139 ավագ դպրոցի ֆիզմաթ հոսքի սաները Երևանի աստղացուցարանում՝ դիտելու տիեզերքի ծագումը,մոլորակների կազմավորումը,տիեզերագնացության զարգացումը։
- Understanding and responding to teenagers’ needs
- Norms VS Anomalies (WSP)
- Ամփոփիչ դաս՝ ուրարտագետի դիտարկումներով
- Международный день переводчика
- Կրթական Օսկարի հաղթողը
- Երևանի Կարեն Դեմիրճյանի անվան հ 139 ավագ դպրոցի
- Interact with History
- Մտքի փորձառությունն է օգնում դուրս գալ ծանր վիճակից ու դիմակայել ժողովրդին սպառնացող մարտահրավերներին։
- Սիրելի՜ նորնորքցիներ
- Նոր ուստարին նոր շենքում
- Ստեղծագործելով կորցնում ես սխալվելու վախը
- Հայրենիք,պատիվ,նվիրում.յուրաքանչյուր դեմիրճյանականի նշանաբանը
- Ավարտը՝ մեկնարկով
- Այս ժպիտի ու այս հմայքի մշտակայության մաղթանքներով….
- Բարի երթ ձեզ,սիրելի՜ շրջանավարտներ
- New Standards for General Education
- Армяно-российские отношения
- «ԲանՈւԳործ.ԵՊՀ էքսպո-2023»
- Գիտելիքով նվաճված հաղթանակ
- УРОК- КОНКУРС
- Բաց դռներ
- Խոնարհված ծաղիկներին նոր կյանք
- Մայրաքաղաքում ապրիլի 29-ը հայտարարվեց համաքաղաքային շաբաթօրյակ
- Նոր մեթոդներ , նոր մոտեցումներ՝ ձևափոխվող կրթության պահանջներին համահունչ։ 10-3/պատմական հոսք/ դասարանում կայացավ ամփոփիչ դաս՝,,Վահանանց պատերազմ,, թեմայով։
ՏՀՏ գործիքներից կիրառվեց ին Padlet, Power point,SmartArt ծրագրերը
Դասը անցկացվեց բացառապես գծապատկերների տեսքով,ապա անցկացվեց ,,Դերային խաղ,,, երբ պատմական կերպարները աշակերտների ներկայացմամբ
փորձում են լուծում տալ առաջ քաշված հիմնախնդրին,, Պայքար հայոց ինքնության պահպանման համար,,։
Խաչվող հասկացություններ՝պատճառ և առիթ, անհատ և հասարակություն, պատճառ և հետևանք։
ՀԳ Շնորհակալություն աշակերտներին՝ բարձր պատասխանատվություն դրսևորելու համար։
Ուսուցիչ՝ Կ․Գրիգորյան - Лермонтов «Мцыри»
В современном темпе жизни система образования претерпевает изменения. Внедряются новые методики и подходы к обучению, открываются информационно-образовательные пространства, которые позволяют развивать цифровую грамотность школьников, их творческую и проектную деятельность, а также их познавательную и социальную активность. Поэтому учителю тоже стоит обратить на это внимание при подготовке к урокам.
Проведение флешмоба решает большой спектр задач. Среди них:
• приобщение детей к книжной культуре, а также воспитание грамотного читателя;
• повышение эффективности работы по приобщению детей к книгам во взаимодействии всех участников образовательного процесса;
• обогащение словарного запаса детей,развитие грамматического строя речи;
• совершенствование коммуникативных навыков, активизация творческого потенциала у школьников;
• развитие формы воображения, в основе которой лежит интерпретация литературного образа.
На сей раз внимание учеников привлек главный герой поэмы Лермонтова «Мцыри». Чтобы лучше понять этот образ школьники в первую очередь обратились к истории создания произведения, которая могла бы сама по себе стать сюжетом для повести. Замысел написать поэму о юном монахе, погибающем в неволе монастыря, появляется у поэта еще в юности. В дневнике семнадцатилетнего Лермонтова мы находим следующие строки: «Написать записки молодого монаха 17-ти лет. С детства он в монастыре, кроме священных книг, ничего не читал. Страстная дума таится – Идеалы». Но понадобилось достаточно много времени, почти 10 лет, чтобы замысел поэта воплотился. Самым сложным оказалось найти те идеалы, за которые мог бы погибнуть герой.
Соединив услышанное от монаха со своими более ранними набросками, поэт создает окончательный вариант поэмы. Интересно, что он практически не изменил рассказ монаха, за исключением одной ключевой детали. Герой «Мцыри» не может смириться с монастырем, что является для поэта наиболее важным. Так рождается романтическое произведение «Мцыри».
Разумеется, какая бы история не лежала на самом деле в основании поэмы, потребовался огромный поэтический талант, чтобы превратить ее из простого рассказа о военных событиях в гениальную поэму. Создание «Мцыри» Лермонтова потребовало от него многих лет вдохновенного труда, а результат восхищает читателей и поныне. И это восхищение привело наших учащихся к мысли о флешмобе, дабы разделить свой восторг со слушателями.
10/1 класс
Учитель Егиазарян К.А. - Հաղթողի պատվանդանին
- Նոր համագործակցություն ու նոր հեռանկարներ
- Exam Mode Activated
- Երաժշտությունը ձևավորում է բնավորություն ու կամք,տարածական մտածողություն ու կարգապահություն,համբերություն ու հաղորդակցություն.ինչու՞ չմեկտեղել այս ամենը ու միաժամանակ չճաշակել բարձրաճաշակ երաժշտություն։
Երևանի Կարեն Դեմիրճյանի անվան հ 139 ավագ դպրոցի սաների ուսուցումը բազմակողմանի է ու կենդանի։ - Տիեզերքի թանգարանում
- Տիեզերագնացության օր
- Շնորհավոր ապրիլի 7
- Языковая политика и вопросы гуманитарного образования
- Where Time Begins
- Գիտության փառատոնի մշտական և փառավոր ներկայացուցիչ՝ Կ.Դեմիրճյանի անվան հ 139 ավագ դպրոց
- Հոգեբանի և ուսուցչի օգնականի աշխատանքային
- Interdisciplinary Project Ideas
- The Majesty and Grandeur of the English Language
- Ռազմահայրենասիրական դաստիարակությունը սկսվում է դպրոցից
- Dedicated to Women’s Day-The Galatea Effect
- Destination- Armenia
- Բաղադրյալ բառերը սև, սպիտակ, կապույտ, նարինջ, կանաչ, դեղին, կարմիր-(ն)երի խմբերում
- Teaching Logic and Sequencing through Narrative
- Բացի՜ր հոգուդ ներկապնակը,մա՜րդ,
- Hitting the Road
- Չարենցի կյանքի ոդիսականը
- “Save Natural resources” Whole school project
- Օրբելի եղբայրների տուն-թանգարանում
- Ածանցների ուսուցումը
- Հայրենասիրությունը գերագույն արժեք
- Տոնի վերածված դասամիջոց
- Similarities of Mother Tongue in Terms of Grammar and Language Structure
- Destination –Great Britain
- International Book Giving Day – February 14, 2023
- Teaching Productive Skills
- Ներկայումս կրթության հրատապ պահանջ է նախագծային աշխատանքների կազմակերպումն ու անցկացումը։
- Learning from recording video of your own classroom
- The Truth About Vitamins
- Shakespeare across Time, Languages, and Disciplines
- Զինվո՜ր,քո կյանքը թանկ է
- Книга месяца
- Театр как мотивация в изучении иностранных языков
- Handwriting Day, January 2023
- Ազդարարվեց պետական ավարտական քննությունների մեկնարկը
- Կարեն Դեմիրճյանի անվան հ 139 ավագ դպրոցի ամանորյա ուղերձ
- Ապագայի հույսերով ու լույսերով
- «Клуб любителей русского языка»
- Space has no boundaries
- If Classroom walls could talk
- ԲԱՐԻ ԳՈՐԾԵՐԻ ՔԱՂԱՔ
- Красные линии или за Гранью дозволенного
- The Whole School Project 2022
- ИЗНАНКА ОТКРЫТОГО УРОКА
- Crimes at workplace (Dura Lex, Sed Lex)
- Staying connected with school
- Study abroad
- The Importance of Education in the Modern World
- Read-View-Listen Strategy
- Սահմանից այն կողմ՝ դեպի Կիլիկիա
- Teaching Literature
- Պատմության հետքերով
- Cеминар для преподавателей русского языка
- «Մեծ լռությունը» ՝ մեծ լռությամբ