Միջառարկայական ուսումնական ծրագրեր

6A6E9224-9795-48FD-8096-343C45899213

Ժամանակակից ուսուցումը ենթադրում է ժամանակակից մոտեցումներ, որոնք առավել նպատակային ու հագեցած կդարձնեն ցանկացած դասընթաց: Տևական ժամանակ է, ինչ մեր դպրոցի անգլերենի մասնախմբի ղեկավար Կ. Ալեքսանյանը առաջնորդվում է վերոնշյալով և փորձում է բոլոր առարկաները ներգրավել և հետաքրքիր և անհրաժեշտ ինտեգված դասեր կազմակերպել:

Հերթական դասը 10-1 դասարանում ապահովեց անգլերեն-հայերեն- ռուսերեն լեզվական կարևորագույն շղթան՝ այս անգամ այն նվիրելով կենդանիների խմբերին ու նրանց զարմանահրաշ համակեցությանը:Խմբերի բնիկ անուններ, փոխառություններ, որոշ կենդանիների խմբանունի բացակայություն այս կամ այն լեզվում, բացատրություններ դրանց հետ կապված: Այս ամենը եռալեզու ձևաչափով ներկայացրին Կ. Ալեքսանյանը և Ա. Իգիթյանը աշակերտների ակտիվ մասնակցությամբ: Դասը հագեցած էր ու հետաքրքիր, որին նպաստեցին կենդանախմբերի անիմացիոն հետաքրքրաշարժ պատկերները

Implementing co –teaching
We need to disrupt the idea of having only one teacher in front of a group of students at once.Depending on the complexity of the topic and how the concepts are integrated into the curriculum, students might have two or more teachers at once. As teachers, we inspire our students to work together, saying that two heads are better than one. Co-teaching allows two colleagues to spend a common planning time together to create student-centred lesson plans that will benefit all students within the classroom. Co-teaching can also set an example for our students to see how people must work together in a respectful manner. It is not a new practice, as educators have been using it to share the responsibilities of planning, instructing, and assessing students. We add some new characteristics implementing co-teaching somewhat differently to meet the needs of their integrated instructional styles.
Grade 10-1
K. Aleksanyan A. Igityan
1.02.2019

8561F6CB-F2C3-4A0B-889D-4BE3EBC4CA4B

CA0E2E81-73AD-4BAB-8FB8-29E90F9B9CC1

  • Լրահոս