Գլխավոր
Մեր մասին
Նորություններ
Գրադարան
Պատկերասրահ
Տեսադարան
Ձայնադարան
Մեթոդմիավորումներ
Առարկայական մասնախմբեր
Հայոց լեզու, գրականություն
Օտար լեզու
Մաթեմատիկա,ինֆորմ.
Պատմություն, ՆԶՊ, Ֆիզկուլտուրա
Բնագիտություն
Արտադպրոցական նվաճումներ
Ուսուցչի ակումբ
Մեթոդ միավորման աշխատանքներ
Հաշվետվություններ
Կապ
Home
Նորություններ
Այս ժպիտի ու այս հմայքի մշտակայության մաղթանքներով….
Բարի երթ ձեզ,սիրելի՜ շրջանավարտներ
Ավարտը՝ մեկնարկով
Այս ժպիտի ու այս հմայքի մշտակայության մաղթանքներով….
Շնորհավորում ենք
Լրահոս
Majoring in History
Մշակութային ժառանությանը ծանոթանալը ժամանակի հրամայականն է ու Երևանի Կարեն Դեմիրճյանի անվան հ 139 ավագ դպրոցի պարտադիր պահանջներից մեկը.կրթօջախը ջանասիրաբար իրականացնում է այցեր թանգարաններ,պատկերասրահներ,գրադարաններ,թատրոններ։Դրանք չափազանց կարևոր են թե ազգային ինքնաճանաչողականության,թե մշակութային բազմազան միջավայրում ճանաչելիության առումով։
Վարպետաց դաս 139-ում
Pride as norm and vain glory as anomaly
«Աշխարհացույց» կրթական հարթակը Երևանի Կ.Դեմիրճյանի 139 ավագ դպրոցում
Երևանի հ 139-ի շրջանավարտներին
My Home is my Castle.
Отговорила роща золотая…
Interdisciplinary learning.
Երևանի Կարեն Դեմիրճյանի անվան հ 139 ավագ դպրոցում ծնողական խորհրդի ներգրավվածությունը միշտ էլ արժևորվել է.ծնողներին համատեղ գործունեության մեջ ներգրավելու փորձը ցույց է տվել,որ նույն կրթական միջավայրում փոխգործակցելով ՝ ավելի արդյունավետ է լուծվում սովորողների կրթման և սոցիալականացման խնդիրները։
Вызовы и перспективы
Համագործակցության ծիլեր
Teenage problems and solutions
Ярмарка проектов
Դպրոցը կարդում է ու նկարում
Երևանի Կարեն Դեմիրճյանի անվան հ 139 ավագ դպրոցի ֆիզմաթ հոսքի սաները Երևանի աստղացուցարանում՝ դիտելու տիեզերքի ծագումը,մոլորակների կազմավորումը,տիեզերագնացության զարգացումը։
Understanding and responding to teenagers’ needs
Norms VS Anomalies (WSP)
Ամփոփիչ դաս՝ ուրարտագետի դիտարկումներով
Международный день переводчика
Կրթական Օսկարի հաղթողը
Երևանի Կարեն Դեմիրճյանի անվան հ 139 ավագ դպրոցի
Interact with History
Մտքի փորձառությունն է օգնում դուրս գալ ծանր վիճակից ու դիմակայել ժողովրդին սպառնացող մարտահրավերներին։
Սիրելի՜ նորնորքցիներ
Նոր ուստարին նոր շենքում
Ստեղծագործելով կորցնում ես սխալվելու վախը
Հայրենիք,պատիվ,նվիրում.յուրաքանչյուր դեմիրճյանականի նշանաբանը
Ավարտը՝ մեկնարկով
Այս ժպիտի ու այս հմայքի մշտակայության մաղթանքներով….
Բարի երթ ձեզ,սիրելի՜ շրջանավարտներ
New Standards for General Education
Армяно-российские отношения
«ԲանՈւԳործ.ԵՊՀ էքսպո-2023»
Գիտելիքով նվաճված հաղթանակ
УРОК- КОНКУРС
Բաց դռներ
Խոնարհված ծաղիկներին նոր կյանք
Մայրաքաղաքում ապրիլի 29-ը հայտարարվեց համաքաղաքային շաբաթօրյակ
Նոր մեթոդներ , նոր մոտեցումներ՝ ձևափոխվող կրթության պահանջներին համահունչ։ 10-3/պատմական հոսք/ դասարանում կայացավ ամփոփիչ դաս՝,,Վահանանց պատերազմ,, թեմայով։
ՏՀՏ գործիքներից կիրառվեց ին Padlet, Power point,SmartArt ծրագրերը
Դասը անցկացվեց բացառապես գծապատկերների տեսքով,ապա անցկացվեց ,,Դերային խաղ,,, երբ պատմական կերպարները աշակերտների ներկայացմամբ
փորձում են լուծում տալ առաջ քաշված հիմնախնդրին,, Պայքար հայոց ինքնության պահպանման համար,,։
Խաչվող հասկացություններ՝պատճառ և առիթ, անհատ և հասարակություն, պատճառ և հետևանք։
ՀԳ Շնորհակալություն աշակերտներին՝ բարձր պատասխանատվություն դրսևորելու համար։
Ուսուցիչ՝ Կ․Գրիգորյան
Лермонтов «Мцыри»
В современном темпе жизни система образования претерпевает изменения. Внедряются новые методики и подходы к обучению, открываются информационно-образовательные пространства, которые позволяют развивать цифровую грамотность школьников, их творческую и проектную деятельность, а также их познавательную и социальную активность. Поэтому учителю тоже стоит обратить на это внимание при подготовке к урокам.
Проведение флешмоба решает большой спектр задач. Среди них:
• приобщение детей к книжной культуре, а также воспитание грамотного читателя;
• повышение эффективности работы по приобщению детей к книгам во взаимодействии всех участников образовательного процесса;
• обогащение словарного запаса детей,развитие грамматического строя речи;
• совершенствование коммуникативных навыков, активизация творческого потенциала у школьников;
• развитие формы воображения, в основе которой лежит интерпретация литературного образа.
На сей раз внимание учеников привлек главный герой поэмы Лермонтова «Мцыри». Чтобы лучше понять этот образ школьники в первую очередь обратились к истории создания произведения, которая могла бы сама по себе стать сюжетом для повести. Замысел написать поэму о юном монахе, погибающем в неволе монастыря, появляется у поэта еще в юности. В дневнике семнадцатилетнего Лермонтова мы находим следующие строки: «Написать записки молодого монаха 17-ти лет. С детства он в монастыре, кроме священных книг, ничего не читал. Страстная дума таится – Идеалы». Но понадобилось достаточно много времени, почти 10 лет, чтобы замысел поэта воплотился. Самым сложным оказалось найти те идеалы, за которые мог бы погибнуть герой.
Соединив услышанное от монаха со своими более ранними набросками, поэт создает окончательный вариант поэмы. Интересно, что он практически не изменил рассказ монаха, за исключением одной ключевой детали. Герой «Мцыри» не может смириться с монастырем, что является для поэта наиболее важным. Так рождается романтическое произведение «Мцыри».
Разумеется, какая бы история не лежала на самом деле в основании поэмы, потребовался огромный поэтический талант, чтобы превратить ее из простого рассказа о военных событиях в гениальную поэму. Создание «Мцыри» Лермонтова потребовало от него многих лет вдохновенного труда, а результат восхищает читателей и поныне. И это восхищение привело наших учащихся к мысли о флешмобе, дабы разделить свой восторг со слушателями.
10/1 класс
Учитель Егиазарян К.А.
Հաղթողի պատվանդանին
Նոր համագործակցություն ու նոր հեռանկարներ
Exam Mode Activated
Երաժշտությունը ձևավորում է բնավորություն ու կամք,տարածական մտածողություն ու կարգապահություն,համբերություն ու հաղորդակցություն.ինչու՞ չմեկտեղել այս ամենը ու միաժամանակ չճաշակել բարձրաճաշակ երաժշտություն։
Երևանի Կարեն Դեմիրճյանի անվան հ 139 ավագ դպրոցի սաների ուսուցումը բազմակողմանի է ու կենդանի։
Տիեզերքի թանգարանում
Տիեզերագնացության օր
Շնորհավոր ապրիլի 7
Языковая политика и вопросы гуманитарного образования
Where Time Begins
Գիտության փառատոնի մշտական և փառավոր ներկայացուցիչ՝ Կ.Դեմիրճյանի անվան հ 139 ավագ դպրոց
Հոգեբանի և ուսուցչի օգնականի աշխատանքային
Interdisciplinary Project Ideas
The Majesty and Grandeur of the English Language
Ռազմահայրենասիրական դաստիարակությունը սկսվում է դպրոցից
Dedicated to Women’s Day-The Galatea Effect
Destination- Armenia
Բաղադրյալ բառերը սև, սպիտակ, կապույտ, նարինջ, կանաչ, դեղին, կարմիր-(ն)երի խմբերում
Teaching Logic and Sequencing through Narrative
Բացի՜ր հոգուդ ներկապնակը,մա՜րդ,
Hitting the Road
Չարենցի կյանքի ոդիսականը
“Save Natural resources” Whole school project
Օրբելի եղբայրների տուն-թանգարանում
Ածանցների ուսուցումը
Հայրենասիրությունը գերագույն արժեք
Տոնի վերածված դասամիջոց
Similarities of Mother Tongue in Terms of Grammar and Language Structure
Destination –Great Britain
International Book Giving Day – February 14, 2023
Teaching Productive Skills
Ներկայումս կրթության հրատապ պահանջ է նախագծային աշխատանքների կազմակերպումն ու անցկացումը։
Learning from recording video of your own classroom
The Truth About Vitamins
Shakespeare across Time, Languages, and Disciplines
Զինվո՜ր,քո կյանքը թանկ է
Книга месяца
Театр как мотивация в изучении иностранных языков
Handwriting Day, January 2023
Ազդարարվեց պետական ավարտական քննությունների մեկնարկը
Կարեն Դեմիրճյանի անվան հ 139 ավագ դպրոցի ամանորյա ուղերձ
Ապագայի հույսերով ու լույսերով
«Клуб любителей русского языка»
Space has no boundaries
If Classroom walls could talk
ԲԱՐԻ ԳՈՐԾԵՐԻ ՔԱՂԱՔ
Красные линии или за Гранью дозволенного
The Whole School Project 2022
ИЗНАНКА ОТКРЫТОГО УРОКА
Crimes at workplace (Dura Lex, Sed Lex)
Staying connected with school
Study abroad
The Importance of Education in the Modern World
Read-View-Listen Strategy
Սահմանից այն կողմ՝ դեպի Կիլիկիա
Teaching Literature
Պատմության հետքերով
Cеминар для преподавателей русского языка
«Մեծ լռությունը» ՝ մեծ լռությամբ